■No.1 Long delay G:Gibson Les Paul Std |
|||
BYPASS ▶ | |||
EFFECT ▶ | |||
タップ設定をしないシンプルなセッティングによるロング・ディレイ・サウンド。 アナログ・ディレイらしく暖かいトーンと自然なリリース感を得ることができます。 フレーズに対してゆったりと包み込むような拡がりはAD999Proの大きな特徴です。 Long delay sound without using multi-head mode switches. Creates analog delay’s spacious warm tone and natural release. |
|||
■No.2 Multi delay 3/8 G:Gibson Les Paul Std |
|||
BYPASS ▶ | |||
EFFECT ▶ | |||
ロング・ディレイと同じ設定にし、3/8スイッチをオンさせ、音源のリズムに対し 16分リズムを作り出すマルチ・ディレイ・セッティングです。 2つのディレイ・タイムが重なり合いテープ・エコーマシンのマルチ・ヘッド・サウンドを 作り出すことができます。 Multi delay sound with the same setting as Long delay plus 3/8 MULTI-DELAY switch ON. Creates sixteenth note rhythm against original rhythm. Two delay times overlap and provide multi-head sound of tape echo machine. |
|||
■No.3 Multi delay 3/8 + 4/8 G:Gibson Les Paul Std |
|||
BYPASS ▶ | |||
EFFECT ▶ | |||
マルチ・スイッチの3/8と4/8をオンにしたマルチ・ディレイ・サウンド。 シングル・ディレイでは得ることのできない、原音に対しての3連符リズムや ポリリズミックで多彩なディレイ・エフェクトを作り出すことができます。 Multi delay sound with 3/8 and 4/8 switches ON. Creates various polyrhythmic delay effects such as triplet rhythm against original rhythm. |
|||
■No.4 Multi delay 3/8 + 4/8 + 5/8 G:Gibson Les Paul Std |
|||
BYPASS ▶ | |||
EFFECT ▶ | |||
3つのマルチ・スイッチを全てオンにすると、シングル・ディレイでは決して得られない 密度の高いディレイ・サウンドが得られます。 ディレイ・タイムを速くすることによってウォームなリバーヴ風サウンドも作り出すなど 多彩な ディレイ・エフェクトを作り出すことができます。 Multi delay sound with 3/8, 4/8 and 5/8 switches ON. Substantial delay sound is available with all these switches ON. Creates various delay effects such as warm reverberant sound. |
|||
■使用機材■ | |||
Gibson Les Paul Std | |||
Sound clips by Shiro Tanigawa | |||
▲PAGE TOP | |||
© 2008 NISSHIN ONPA CO., LTD. |